Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΦΟΥΣ, ΤΥΦΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΟΥΣ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΥΣ. 

ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 1680 ΕΥΡΩ...

 





ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ:...     

                         

                       Ε Ν Ω Π Ι Ο Ν


 
Α. ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΗΣ  ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΔΥΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
Β. Του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανωνύμου Εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.)
Αθηνάς 67 , 10552 ΑΘΗΝΑ
                                                             Ε   Ν  Σ  Τ  Α  Σ  Η -  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ ΖΑΧΑΡΙΑ του Ευτυχίου και της Μαρίας Πλάτανος 74059 Αποδούλου Ρεθύμνου – Κριάρη 44 74100 Ρέθυμνο ΑΦΜ 027177794 ΑΤ Κ977187 – ΑΤ ΑΜΑΡΙΟΥ συνταξιούχου ΕΤΑΤ.
                                                                Κ   Α   Τ   Α
Της απόφασης για πρόστιμο  επιβολής διοικητικών κυρώσεων του Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας Α.Ε με ημερομηνία βεβαίωσης 26-03-2014 για δύο πρόστιμα 2Χ 840 = 1680 και προσαυξήσεις , τόκοι , τέλη 64,84 ευρώ στο δεκαπλάσιο των αρχικών προστίμων 2Χ84= 168 ευρώ .
                                                          Π Ρ Ο Σ
1.       Σταθερές Συγκοινωνίες ( ΣΤΑΣΥ ) ΑΕ- Υπ΄ όψιν κκ Προϊσταμένης Τμήματος Διαχείρισης προστίμων κ. Τσιώλη Μαρία. Αθηνάς 67 ,10552 Αθάνα.
2.       ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ( ΔΟΥ ) ΡΕΘΥΜΝΟΥ  Υπ΄ όψιν κκ Δ/ντή κ. ΜΠΑΛΑΦΟΥΤΗ Ρέθυμνο .
3.       ΣΥΝΗΓΟΡΑ   ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ- Διεύθυνση Γραμματειακής Υποστήριξης Χατζηγιάννη Μέξη 5 -11528                 ΑΘΗΝΑ. Εχει γίνει επιβεβαίωση για την παραλαβή της αναφορας – καταγγελίας ένστασης την 24-06-2014 τις 2: 51 ώρα .
1.ΣΥΝΤΟΜΟ  ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
                                          Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι
 
Την 05-08-2011  μου επεβλήθη  πρόστιμο , 84  ευρώ με αριθμ 14/15792   ( φωτοαντίγραφο σας επισυνάπτω  καθώς και το εισιτήριο με αριθμό 245023 ΣΥΝ 16 05/08/11 18: 52 ) όπως επίσης την 17-12-2012  ευρώ 84   με αριθμ 67/1088 ( φωτοαντίγραφα επίσης σας επισυνάπτω  και εισιτήριο με αριθμ 107564 ) .Και στις δύο περιπτώσεις η επιβολή προστίμου ήταν υπερβολή τουλάχιστον αλλά και παράνομη και καταχρηστική και αυτό αποδεικνύεται στην μεν πρώτη περίπτωση στοιχεία παράβασης αναφέρει ΔΕΝ ΕΠΕΔΕΙΞΕ εισιτήριο  ενώ συν/να σας έχω εισιτήριο τσεκαρισμένο άρα το όργανο- ελεγκτής με αριθμό μητρ 1874 ψεύδεται γιατί είχα το εισιτήριο, και στην δεύτερη περίπτωση με στοιχεία παράβασης ΕΠΕΔΕΙΞΕ άκυρο εισιτήριο με 1,20 αντί 1,40 ευρώ διαφορά δηλαδή στην ουσία 0,20 και το πρόστιμο θα έπρεπε να επιβληθεί 0,20 Χ 60 = 12 ευρώ και όχι 84 όπως έγραψε ψευδώς ο ελεγκτής 7-786 ( φωτοτυπίες και εδώ επισυνάπτω τόσο της κλήσης όσο και του εισιτηρίου ).  Και   στις δύο περιπτώσεις υπέβαλα Αίτηση Ακύρωσης την επόμενη ημέρα της παράβασης και σας επισυνάπτω την δεύτερη καθότι την πρώτη την έχω χάσει αλλά και δεν μου έδωσαν ούτε αριθμό πρωτ.
Η δεύτερη περίπτωση φέρει αριθμ πρωτ Αίτησης Ακύρωσης προστίμου Β111220/18-12-2012 που εξηγούσα περιληπτικά τους λόγους όπως τους ανέφερα και προφορικά όταν την κατέθεσα. Απάντηση δεν είχα ούτε στην μία περίπτωση ούτε στην άλλη τουλάχιστον δεν έλαβα εγώ .Την 10-04-2013 με αριθμό πρωτ 2013/5220-1  στάλθηκε επιστολή από την Προϊσταμένη Τμήματος  Διαχείρισης Προστίμων κ. Μαρία Τσιώλη  της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ προς εμένα στην διεύθυνση του χωριού μου Πλάτανος 74059 Αποδούλου  που εγώ παρέλαβα μόλις προσφάτως στις εκλογές που πήγα για να ψηφίσω και μου την παρέδωσαν συγγενικά μου πρόσωπα . Σήμερα 24-06-2014 καθώς προσπάθησα να υποβάλλω την φορολογική μου δήλωση τυχαία αναζήτησα τις οφειλές του ΤΑΧΙS στον κωδικό μου και διαπίστωσα με έκπληξη ότι έχουν καταλογιστεί τα δύο παραπάνω αναφερόμενα πρόστιμα στο δεκαπλάσιο , χωρίς εγώ καν να έχω νωρίτερα ειδοποιηθεί πριν γίνει αυτό ,που θα έκανα ρύθμιση , προφορικά τηλεφωνικά ή γραπτά ή με συστ/νη τέλος πάντων επιστολή είτε από την ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ είτε από την αρμόδια ΔΟ Υ Ρεθύμνου η οποία έχει και τα πλήρη στοιχεία μου . Μόλις το αντιλήφθηκα και περίπου στις 15: 00 την ίδια στιγμή σας απέστειλα τα mail που ήδη έχετε λάβει σε κατάσταση πανικού και αγανάκτησης να χρωστά 0,20 ευρώ και να σου καταλογίζουν στην ΔΟ Υ 1744.84 ευρώ περίπου μαζί με το πρόστιμο , τόσο εσείς στην ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ , όσο  η ΔΟ Υ Ρεθύμνου καθώς και μια περιληπτική καταγγελία στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ στον οποίο θα αποστείλω στις επόμενες ημέρες φυσικό φάκελο με φυσική υπογραφή της καταγγελίας για την εξέταση και διευθέτηση της υπόθεσης μου, καθώς και φωτοαντίγραφα των στοιχείων που αποδεικνύουν τα πραγματικά περιστατικά .
 
Στο ηλεκτρονικό μου αίτημα που έχω ήδη αποστείλει από χθες αφού όπως αποδεικνύεται είχα άγνοια των γεγονότων χωρίς κανένας να με ενημερώσει ως όφειλαν που εγώ να προχωρούσα σε ρύθμιση της οφειλής , αλλά παρόλα αυτά αυτοί προχώρησαν κρυφά και ύπουλα σαν κλέφτες στον καταλογισμό 140 φορές του ποσού που τους χρωστούσα δηλαδή των 0,20 λεπτών, αφού το ποσό του αρχικού προστίμου δεν έπρεπε να υπερβαίνει τα 12 ευρώ 0,20 Χ 60= 12 . Σε  αυτό μου λοιπόν το χθεσινό αίτημα ζητάω να πληρώσω την ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ   σε τελική ανάλυση το αρχικό πρόστιμο 2 Χ 84 = 168 ευρώ σε δέκα ίσες μηνιαίες δόσεις αρχής γενομένης την 30/06/2014 με δέκα επτά ευρώ εκάστη μέχρι την ολοσχερή εξόφληση του αρχικού επιβληθέντος ποσού χωρίς προσαυξήσεις πρόστιμα και τόκους κ.λ.π. Η δε καταβολή των μηνιαίων δόσεων θα γίνεται σε πίστωση αριθμ λογαριασμού  IBAN GR 3601 4011 0011 0002 3200 04892 της Τράπεζας ALPHA BANK  κάθε 30 του μήνα ημερομηνία που μου καταβάλλουν και την μικρή σύνταξη μου ευρώ 1050 κάθε μήνα . Να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες τόσο από την ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ όσο και από την ΔΟ Υ Ρεθύμνου ια τον αντιλογισμού του ποσού των 1.744,84 = 2X 840 + 64.84 προσαυξ τόκοι τέλη, που μου έχουν καταλογιστεί και βεβαιωθεί σε μένα με ημερομηνία 26-03-2014 χωρίς να ενημερωθώ ούτε γραπτά ούτε προφορικά πριν γίνει αυτό  ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΑΛΛΩΣ  ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ    τα παράνομα και καταχρηστικά χρεωμένα , καταλογισθέντα αυτά ποσά. Το αίτημά μου για 10 μηνιαίες δόσεις  των 17 ευρώ εκάστη στηρίζεται στο ότι το έτος 2011 και το μισό 2012 όπως επίσης και το μισό 2010 ευρισκόμουν χωρίς μισθό χωρίς σύνταξη αφού είχα αποχωρήσει από την Εμπορική Τράπεζα στην οποία εργαζόμουν επί 32 έτη περίπου δεν είχα κανένα εισόδημα .
 
Από τον Μάιο του 2012 έλαβα μια πενιχρή  σύνταξη 1050 ευρώ περίπου τον μήνα που από 01-07-2014 με την νέα περικοπή στις επικουρικές θα κατέβει περίπου 1.000 ευρώ τον μήνα ,χωρίς δώρα όπως ξέρετε.
Και επιδόματα άδειας . Με την μικρή αυτή σύνταξη προσπαθώ εγώ και τα δύο ανήλικα τέκνα μου να επιβιώσω καθότι τυγχάνω προστάτης μονογονεικής οικογενείας σας αποστέλλω συν/να πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης .Από το ποσό αυτό αξίζει να σας αναφέρω ότι πληρώνω ενοίκιο 400 ευρώ τον μήνα με υπόλοιπα προσπαθώ να πληρώσω ΔΕΗ- ΔΕΥΑΡ ΝΕΡΟ – τηλέφωνο , σούπερ μάρκετ , φροντιστήρια , και εάν κάτι μείνει τρώμε και τις μισές ημέρες του μήνα. Δηλώνω αδυναμία τα 168 ευρώ δεν αδιαφόρησα για  τον λόγο αυτό έκανα και άτηση ακύρωσης των προστίμων αμέσως με την επιβολή τους  για τον λόγο αυτό έδωσα και την ταυτότητά μου στο μετρό   τότε. Δεν είμαι αλλοδαπός ή πακιστανός  να ταξιδεύω δωρεάν στην Αθήνα με όλα τα μέσα μεταφοράς χωρίς να ξέρουμε κάν το πραγματικό τους όνομα  την πραγματική τους διεύθυνση και σε ποια εφορία θα χρεώσετε το δεκαπλάσιο πρόστιμο των αλλοδαπών αφού καν δεν ξέρετε ποιοι είναι. Ζητάω να πληρώσω παρόλο που έκανα αίτηση ακύρωσης ένσταση  τότε γιατί  θεώρησα ότι αδικήθηκα , το συνολικό όμως αρχικό ποσό των 168 ευρώ χωρίς πρόστιμα προσαυξήσεις τόκους και δεκαπλασιαμό τους σε δέκα μηνιαίες  δόσεις διότι μόνο έτσι δύναμαι  με κατάθεση σε  αριθμ λογ τραπέζης ALPHA BANK  όπως περιγράφετε στην με αριθμ πρωτ 2013/5220-1 / 10-04-2013 .
 
Με βάση λοιπόν  όλα τα προαναφερόμενα ζητώ να γίνει  δεκτό τον παρόντα λόγο της καταγγελίας μου και της ένστασής μου και να ακυρώσει την προσβαλλόμενη από εμένα απόφαση βεβαίωσης για τα πρόστιμα επιβολής διοικητικών κυρώσεων από το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΙΤΟΡΓΙΑΣ ΑΕ  και να ανακληθεί , άλλως να κυρωθεί, άλλως τροποποιηθεί η προαναφερόμενη βεβαίωση επιβολής προστίμου
Και να ικανοποιηθεί καθ΄ ολοκληρίαν το αίτημά μου ήτοι , 
ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΑΛΛΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ  η  απόφαση   αυτή . Περιμένω άμεσα την τακτοποίηση του θέματός μου διαφορετικά  κάνω καταγγελία στον τύπο και στα ΜΜΕ .
Σκοπό δε έχω εάν δεν διευθετηθεί το θέμα μου εξωδικαστικά  από τον συνήγορο του πολίτη να απευθυνθώ στα αρμόδια δικαστήρια μέχρι την δικαίωσή μου αλλά και την απονομή δικαιοσύνης   σε αυτούς που έχουν τις ευθύνες . Υπάρχει απόφαση το αρείου πάγου η οποία βγάζει παράνομη και καταχρηστική την επιβολή προστίμων από Ανώνυμες Εταιρείες    πόσο δε μάλλον τον δεκαπλασιασμό τους. Η συγκεκριμένη απόφαση αφορούσε τα παρκόμετρα στην Αθήνα και τον Πειραιά.
ΙΙ. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ – ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
Επειδή Αξιότιμη κυρία Διεύντρια της ΔΥΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και αξιότιμα μέλη του ΔΣ της εταιρείας ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ , όλα όσα αναφέρονται στην προσβαλλόμενη απόφαση επιβολής και βεβαίωσης των διοικητικών κυρώσεων και προστίμων ως αμέσως παρακάτω θα σας αποδείξω δεν έχουν καμία απολύτως σχέση και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και συνιστούν πρωτίστως καταχρηστική συμπεριφορά σε βάρος μου .
ΙΙΙ. ΝΟΜΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ
Με βάση λοιπόν όλα τα προαναφερόμενα αξιότιμοι κυρίες και κύριοι , εξέθεσα στην  στήν καταγγελία και ένστασή μου , αλλά Σας εκθέτω και τα αμέσως παρακάτω αναφερόμενα και ζητώ την ακύρωση των προστίμων .
 
Α.Καταχρηστική άσκηση του δικαιώματος της κυρίας Διευθύντριας της ΔΥΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των μελών του ΔΣ της ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ
Πιο συγκεκριμένα , σύμφωνα με όλα τα προαναφερόμενα η Κυρία Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και τα μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , ήσκησαν καταχρηστικά το δικαίωμά τους εναντίον μου και τούτο διότι ,  οι πράξεις και οι ενέργειες τους υπερέβησαν προφανώς τα όρια και τούτο , διότι, ως προφανή υπέρβαση θεωρείται εκείνη κατά την οποία στην συγκεκριμένη περίπτωση , ασκείται έκδηλα και φανερά εξουσία πέρα από τα επιβαλλόμενα όρια ( Εφ Αθ 2838/83ΔΕΝ 39.606,ΑΠ787/83 ΕΕΝ 51,270 ) Η υπέρβαση πρέπει να είναι προσφανής για κάθε αμερόληπτο τρίτο (Εφ Λαρ 36/87 ΝΟΒ 35.785).Επίσης προφανής υπέρβαση υπάρχει, όταν η άσκηση του δικαιώματος προκαλεί έντονη εντύπωση αδικίας (ΑΠ884/86 ΝΟΒ 35210, Εφ Αθ 3395/86 Αρμ. 41.114 , ΑΠ 1415/82 Αρχ Ν 34.188 ,Π Πρ Σπ 111/87 ΑρχΝ 417).
Συνεπώς εκ των προεκτεθέντων προκύπτει σαφώς και αναντιλέκτως , ότι η Κυρία Διευθύντρια της ΔΥΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και τα μέλη του ΔΣ Της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , ενήργησαν σαφώς και καταδήλως κατά κατάχρηση δικαιώματος παραβιάζοντας ευθέως την διάταξη του άρθρου 281 Α.Κ. όπως αναλυτικότερα προεξετέθη και γι αυτό δεκτών γενομένων των αμέσως παραπάνω  αναφερομένων λόγων της Καταγγελίας και Ενστασής μου και του παρόντος μου θα πρέπει να απορριφθεί ως καταχρηστικά ασκηθείσα , η απόφαση της Διευθύντριας της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των μελών του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ.
Β.Παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας με βάσει την απόφαση της Κυρίας Διευθύντριας της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των μελών του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ.
Σύμφωνα με τα προκτιθέμενα  έχουμε παραβίαση τα αρχής της αναλογικότητας και  κατ΄επέκταση  της άσκησης του δικαιώματος της Κυρίας Διευθύντριας της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των μελών του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ. , σύμφωνα με την διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 25 του Συντάγματός μας. Και τούτο διότι η αναλογικότητα ως σταθμικό  μέσο έχει τις καταβολές της στην διδασκαλία του Αριστοτέλη , όπου η ιδέα της αρετής στο χώρο της δικαιοσύνης εκφράζεται ως μεσότητα προς έτερον.
Από την ιδέα της μεσότητας , πηγάζουν στενά συνδεδεμένα μεταξύ τους οι ιδέες της ισότητας και της αναλογικότητας.
Η ιδέα της αναλογικότητας εισάγει μία απαίτηση δικαιοσύνης με την έννοια , ότι αυτό , που είναι δυσανάλογο είναι άδικο και ότι πρέπει να λαμβάνει υπ όψη << η αξία των δικαιούχων της διανομής προσώπων >>  για να υπάρξει η αριστοτελική << ορθή σχέση προς τι >> ,<< η αναλογική αρμοδία στις δικαιικές σχέσεις και καταστάσεις >>  η διανεμητική δικαιοσύνη , ίδετε Αριστοτέλους ,Ηθικά Νικομάχεια, Ε 1130,Β,34. Παράλληλα  η ιδέα της αναλογικότητας εκφράζεται , ότι το δίκαιο  πρέπει να είναι χρήσιμο , πρέπει να εξυπηρετεί τους σκοπούς των ανθρώπων, είτε ως ατόμων είτε ως κοινωνιών.
Το δίκαιο, λοιπόν , ως υπηρετικό εργαλείο ανθρωπίνων επιδιώξεων πρέπει να ανταποκρίνεται  σε μια ποσοτικά μετρήσιμη αναλογία μέσων και αποτελεσμάτων σε σχέση με τον επιδιωκ΄΄ομενο σκοπό.
Η αρχή της αναλογικότητας συγκαταλέγεται  τόσο από την θεωρία , όσο και α΄πό την πάγια Νομολογία στον σκληρό πυρήνα του δημοσίου δικαίου. Η εν λόγω αρχή επιτάσσει  να υπάρχει αιτιώδης συνάφεια μεταξύ του επιδιωκόμενου σκοπού από την άσκηση της δημόσιας εξουσίας ,του δυσμενούς μέτρου και της ρυθμίσεως της πραγματικής καταστάσεως .
Δεν επιτρέπεται από την αρχή αυτή και είναι εκ της έννοιας του κράτους δικαίου απαγορευμένο << η διοίκηση να υπερβαίνει το εύλογο αυτό απολύτως αναγκαίο και ως εκ του σκοπού της διοικητικής πράξεως ως προσδιοριζόμενο μέτρο >> Δ. Κόρσος, Διοικητικό Δίκαιο , Γενικό Μέρος 2005, σε 205.
Όμως η αρχή της αναλογικότητας  οριοθετεί τον περιοριστικό του δικαιώματος  νόμο. Ακολουθεί, εντεύθεν ότι η τήρησή της εναπόκειται στον νομοθέτη.   
H Διοίκηση  και ο Δικαστής μπορούν και οφείλουν να ελέγχουν απλώς αν αυτή έχει τηρηθεί και σε αρνητική περίπτωση , να αρνούνται την εφαρμογή του νόμου , που ενέχει δυσανάλογο περιορισμό του ατομικού δεικαιώματος.
Η αρχή της αναλογικότητας δεν εφαρμόζεται απ΄ ευθείας από το Δικαστήριο παρά μόνο για τον έλεγχο συνταγματικότητας , που περιορίζουν δικαίωμα του ανθρώπου , όπως εν προκειμένω συμβαίνει και  με εμάς.
Σύμφωνα λοιπόν , με όλα όσα Σας προεξέθεσα θα πρέπει η Διευθύντρια της ΔΥΟ ΡΕΘΥΜΝΟ τόσο όσο και το Υμέτερο ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑΣΥ ΑΕ , να δεχθεί καθ΄ολοκληρίαν την ένστασή μου και να ακυρώσει , άλλως τροποποιήσει την προσβαλλόμενη , η οποία ελήφθη κατά προφανή και αυταπόδεικτη παράβαση της αρχής της αναλογικότητας.
Γ. Παράβαση της αρχής της καλής  πίστεως και των χρηστών  συναλλακτικών ηθών με βάση την άσκηση του Διευθυντικού δικαιώματος της Διευθύντριας της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥΝ και των μελών του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑΣΥ.
Σύμφωνα με τα προκτιθέμενα έχουμε παραβίαση της αρχής της καλής πίστεως και των χρηστών συαναλλακτικών ηθών από την προαναφερόμενη απόφαση επιβολής προστίμου στο δεκαπλάσιο της διευθύντριας της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των μελών του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , κατά παράβαση της αρχής αυτής , σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 288 Α.Κ. Σύμφωνα με όλα όσα Σας προεξέθεσα Κυρίες και Κύριοι μέλη του ΔΣ  Της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ και Διευθύντρια της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ όπως αποφασίσατε για την επιβολή προστίμου στο δεκαπλάσιο , παραβιάσατε τις προαναφερόμενες διατάξεις του Αστικού μας Δικαίου. Η διάταξη του άρθρου 288 Α.Κ. αποτελεί κανόνα αναγκαστικού  δικαίου και εφαρμόζεται σε κάθε ενοχή , ίδετε ΑΠ 626/83 ΕΕΝ 51,13,Εφ  Αθ 113/87 Αρμ 32,427.
Με την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 288 Α.Κ επιδιώκετε η προστασία  των δικαιολογημένων συμφερόντων και η αποτροπή ή περιστολή της ζημίας των συνναλασσομένων και η αποκατάσταση παροχής και αντιπαροχής της συμβάσεως , ίδετε Εφ Αθ 26/87 Αρχ Ν 28,402 . Η έννοια της καλής πίστεως λαμβάνεται αντικειμενικά .  Με αυτήν νοείται η αντίληψη του μέσου όρου του προσώπου που μετέχει στις συναλλαγές , φερόμενο μ΄ ευπρέπεια και τιμιότητα , ίδετε ΑΠ 899/80ΕΕΝ 48,45 ΑΠ 1064/72 Νο 21,629.
Με βάση , λοιπόν , όλα τα προαναφερόμενα  ζητώ από το Υμέτερο Συμβούλιο α κάνει δεκτό τον παρόντα λόγο της Καταγγελίας μου και της Ένστασής μου και να ακυρώσει την προσβαλλόμενη από εμένα Απόφαση επιβολής προστίμου διοικητικών κυρώσεων και να ανακληθεί , άλλως να ακυρωθεί , άλλως να τροποποιηθεί και εξαφανιστεί η προαναφερόμενη απόφαση και να ικανοποιηθεί καθ’ ολοκληρίαν το αίτημά μου , ήτοι ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ , ΑΛΛΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ  η απόφαση αυτή.
Δ. Παραβίαση της αρχής της χρηστής Διοίκησης με βάση την άσκηση του δικαιώματος  με βάση την άσκηση του διευθυντικού δικαιώματος της κυρίας Διευθύντριας της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ , και των Μελών του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ .
Σύμφωνα με τα προκτιθέμενα έχουμε  παραβίαση της αρχής της χρηστή Διοίκησης    
Για την προσβαλλομένη απόφαση του κατά παράβαση της αρχής  αυτής , σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 288 Α.Κ.
Σύμφωνα με όλα όσα Σας προεξέθεσα Κυρίες και Κύριοι Διευθύντρια της ΔΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ, όπως αποφασίσατε παραβιάσατε τις προαναφερόμενες διατάξεις.
Με τον όρο χρηστή Διοίκηση εννοούμε την άσκηση των διοικητικών αρμοδιοτήτων , σύμφωνα με το κοινό περί δικαίου  αίσθημα , δηλαδή με τρόπο σύμφωνο με τα χρηστά ήθη.
Αποτελεί δηλαδή τον τρόπο άσκησης της ανατεθειμένης εξουσίας ώστε να μην προσβάλλονται οι εκάστοτε αντιλήψεις περί ηθικής .
Με τη χρηστή διοίκηση επιδιώκεται κατά την εφαρμογή των νομικών διατάξεων , να αποφεύγονται οι ανεπιεικείς και δογματικές ερμηνευτικές εκδοχές και η προσαρμογή τους στις επικρατούσες κοινωνικές συνθήκες και απιτήσεις.
Και βέβαια , η αρχή της χρηστής διοίκησης , μαζί με τις αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας κατά την ορθή άσκηση της διακριτικής ευχέρειας καθορίζουν τα τελευταία νόμιμα όρια , μέσα στα οποία οφείλουν να κινούνται και να δρούν τα αρμόδια όργανα της Διοίκησης .    
Η έννοια της χρηστής διοίκησης  , όπως εύστοχα προσδιορίστηκε είναι η χρηστότητα της συμπεριφοράς των διοικητικών οργάνων προς τους πολίτες και εντάσσεται στη λεγόμενη <<διοικητική ηθική >> , όπως και η αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης.
Στην πράξη η έννοια της χρηστής διοίκησης ταυτίζεται και συναρτάται με το κανόνες αμεροληψίας των διοικητικών οργάνων , ενώ η μεροληψία των οργάνων της διοίκησης , είναι αντίθετη με την αρχή της ισότητας των διαδίκων ενώπιον της δικαιοσύνης .
Με βάση όλα όσα με κάθε λεπτομέρεια Σας προεξέθεσα Αξιότιμη Κύρια Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , δίχως καμμία αμφιβολία αποδεικνύεται , ότι το ΔΣ και η Διευθύντρια με την απόφασή τους επιβολής διοικητικών κυρώσεων στο δεκαπλάσσιο ποσό, όπως αποφάσισαν παραβίασαν δεινότατα την αρχή της χρηστής διοίκησης  δι΄ο και θα πρέπει το Συμβούλιο Σας να κάνει καθ΄ ολοκληρίαν δεκτό τον παρόντα λόγο της ένστασής μου και καταγγελίας μου και να εξαφανίσει , άλλως να ακυρώσει την προσβαλλόμενη από εμάς απόφαση της Διευθύντριας της ΔΟ Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και να διατάξει , όλα όσα ζητώ στο αιτητικό της Ενστασής μου και Καταγγελίας μου.
Ε. Παραβίαση της αρχής της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς το Κράτος με βάση την άσκηση του δικαιώματος με βάση την άσκηση του διευθυντικού δικαιώματος  της Κυρίας Διευθύντριας της ΔΟ Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των μελών   του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ.
Σύμφωνα με τα προκτιθέμενα έχουμε παραβίαση της αρχής της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς το Κράτος    για την προσβαλλόμενη απόφαση του κατά παράβαση της αρχής αυτής , σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 288 Α.Κ.
Σύμφωνα με όλα όσα Σας προεξέθεσα  Κυρίες και Κύριοι μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , και Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ , όπως απεφάσησε το Συμβούλιο Σας παραβίασε την προαναφερόμενη διάταξη.
Και τούτο , διότι , η αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του ιδιώτη προς το κράτος , που αναφέρεται ως αρχή της «σύννομου εμπιστοσύνης» ή «νομικής βεβαιότητος» , αποτελεί σήμερα αντικείμενο έρευνας τόσο από την επιστήμη όσο και από την νομολογία του Ανώτατου Διοικητικού Δικαστηρίου της Χώρας μας.
Η αρχή αυτή θεμελιώνεται στις βασικές αρχές του κράτους δικαίου  και πηγάζει από την συνδυασμένη ερμηνεία των διατάξεων των άρθρων 1,2,3 και 25 του Συντάγματος του 1975/86/2001.
Σήμερα η εν λόγω αρχή εμφανίζεται συνήθως στη νομολογία ταυτόσημη με την ασφάλεια δικαίου ,  ως αρχή της χρηστής διοίκησης , η οποία αποτελεί μεταφύτευση της αρχής της καλής πίστης στο διοικητικό δίκαιο ΣΤΕ 218/1931, ΣΤΕ 1089/1981 .
Τα Διοικητικά Δικαστήρια , όταν αναφέρονται στην έννοια της χρηστής διοίκησης εννοούν στην κυριολεξία την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης.
 
Η έννοια της εμπιστοσύνης , παρόλα τα προβλήματα και τις αμφισβητήσεις , αναγνωρίζεται πλέον από την επιστήμη και την νομολογία ως ιδιαίτερη αρχή στο Διοικητικό Δίκαιο , χωρίς να χρειάζεται να συνάγεται μέσα από τις αρχές της χρήστης διοίκησης , της επιείκειας , της ασφάλειας διακαίου και της καλής πίστης .
Η αρχή της εμπιστοσύνης , πηγάζει κατευθείαν από την αρχή του κράτους δικαίου , όπως άλλωστε και οι άλλες συναφείς με αυτήν αρχές ( της χρηστής διοίκησης , της επιείκειας κ.λ.π.). Θα μπορούσε έτσι να υποστηριχθεί , ότι η αρχή στηρίζεται στην διάταξη του άρθρου 2 του Συντάγματος ,η οποία αναφέρεται στο σεβασμό και την προστασία της αξίας του ανθρώπου.
Κατά τη νομολογία , αρμόδιο δικαστήριο και εν προκειμένω το Συμβούλιο Σας έχει το δικαίωμα να εκτιμήσεις τα πραγματικά γεγονότα και τις περιστάσεις , που συντρέχουν , για να βρεί , εάν και κατά πόσο η διοίκηση κατά την άσκηση της διακριτικής της ευχέρειας , συμμορφώθηκε προς τις διατάξεις του νόμου και την έννοια της χρηστής διοίκησης , που υπάρχει στο πνεύμα των διοικητικών νόμων , ίδετε ΣτΕ 785/19 32, ΣτΕ 382/1984.
 
Και εδώ η διακριτική ευχέρεια εκφράζεται και εκδηλώνεται μέσα από τις αρχές της καλής πίστης , της αναλογικότητας , της αμεροληψίας της Διοίκησης και της ισότητας , που συνθέτουν στο σύνολό τους το εννοιλογικό περιεχόμενο της αρχής   της εμπιστοσύνης στο Διοικητικό Δίκαιο .
Με βάση όλα όσα με κάθε λεπτομέρεια Σας προξέθεσα Αξιότιμη Κυρία Διευθύντρια αμφιβολία αποδεικνύεται , ότι τα Μέλη του ΔΣ με την απόφασή τους και η Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ, όπως απεφάσισαν  παραβίασαν δεινότατα την αρχή της δικαιολογημένης  εμπιστοσύνης του πολίτη προς το Κράτος  δι΄ό και θα πρέπει το Συμβούλιο Σας και η Διευθύντρια της Δ ΟΥ να κάνει καθ΄ ολοκληρίαν δεκτό τον παρόντα λόγο της ένστασής μου και καταγγελίας μου και να εξαφανίσει , άλλως να ακυρώσει την προσβαλλόμενη από εμένα απόφαση της Διευθύντριας Δ Ο Υ  και να διατάξει , όλα όσα ζητώ στο αιτητικό της Ενστασής μου και Καταγγελίας μου.
ΣΤ. Παραβίαση της αρχής της νομιμότητας της Διοίκησης με βάση την άσκηση του διευθυντικού δικαιώματος της Κυρίας Διεύθυντριας της  Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και των Μελών ΔΣ της εταιρείας ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ.
Σύμφωνα με τα προκτιθέμενα έχουμε παραβίαση της αρχής της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς το Κράτος για την προσβαλλόμενη απόφαση του κατά παράβαση της αρχής αυτής , σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 288 Α.Κ.
Σύμφωνα με όλα όσα Σας προεξέθεσα Κυρίες και Κύριοι Μέλη του ΔΣ Της εταιρείας Α.Ε   ΣΤΑ.ΣΥ και της Διευθύντριας τη  Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ , όπως αποφάσισε το ΔΣ παραβίασε την προαναφερόμενη διάταξη.
Η εκδήλωση της εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και αποτελεί έννοια που δεν μπορεί να καθοριστεί επακριβώς .
 
Η αρχή της νομιμότητας είναι ταυτόσημη με την ισχύ κάθε διοικητικής πράξης .
Οι συνέπειες της διοικητική πράξης επέρχονται κατά κανόνα αμέσως μετά την έκδοσή της , έχοντας ως βασικό τους στοιχείο το τεκμήριο της νομιμότητας.
Αντίθετα  με ότι ισχύει στο ιδιωτικό δίκαιο , όπου μία δικαιοπραξία με ελαττώματα είναι άκυρη και λογίζεται ως μη γενομένη , στο δημόσιο δίκαιο η διοικητική πράξη ισχύει μέχρι την κατάργησή της .
Σύμφωνα  με τον καθηγητή Π Δαγτόγλου , η διαφορά αυτή εξηγείται με την αυξημένη εμπιστοσύνη του ιδιώτη προς το κράτος , ίδετε Π Δαγτόγλου , γενικό Διοικητικό Δίκαιο , 3η έκδ 192, σελ 177.
Τα δικαιώματα τα οποία καθορίζονται και προβλέπονται σε μία ευνομούμενη κοινωνία προστατεύονται με όλα τα νόμιμα μέσα . Η αρχή της νομιμότητας στη διοικητική δραστηριότητα κυριαρχεί  παντού , ώστε το αίσθημα ασφαλείας και προστασίας των έννομων αγαθών από κάθε πράξη ή παράλειψη των διοικητικών οργάνων να είναι , όσο είναι ανθρωπίνως δυνατόν ολοκληρωμένο.
Η αρχή της νομιμότητας της διοικητικής δράσεως αποτελεί βασικότατη εγγύηση εύρυθμης εξέλιξης των σχέσεων διοίκησης  και διοικούμενου υπό την έννοια , μάλιστα , ότι τα συμφέροντα και τα δικαιώματα του διοικούμενου κατοχυρώνονται και προστατεύονται τόσο από συνταγματικές , όσο και από νομοθετικές διατάξεις.
Υποστηρίζεται μάλιστα , ότι και η προστασία του από τη διοίκηση , η δράση της οποίας είναι δυνατόν να τον βλάψει , εντάσσονται στο πλαίσιο της θεσμικής θεμελίωσης της αρχής της νομιμότητας.
Έτσι η Διοίκηση οφείλει και πρέπει να κινείται μόνο μέσα στα πλαίσια  της νομιμότητας , δηλαδή να πράττει  μόνο αυτό που επιτρέπεται  , ενώ αντίθετα , οι ιδιώτες μπορούν να πράξουν κάθε τι , που δεν απαγορεύεται.
 
Αξιότιμη κυρία Διευθύντρια της ΔΥΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ., αριδήλως συνάγεται , ότι η αρχή της νομιμότητας ως απόρροια της αρχής του κράτους δικαίου είναι απόλυτα συνυφασμένη με την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης.
Η αρχή της νομιμότητας  , που κυριαρχεί στην κάθε εκδήλωση των αρμοδίων αρχών , παρέχει στον πολίτη τα εχέγγυα για την άμυνά του απέναντι σε κάθε είδους βλαπτική πράξη ή παράλειψη.
Η αρχή της νομιμότητας επιβάλλει στη διοίκηση την υποχρέωση  ανάκλησης κάθε παράνομης διοικητικής πράξης , προκειμένου να επικρατήσει και πάλι η νομιμότητα στην ρυθμιζόμενη σχέση .
Με βάση όλα όσα με κάθε λεπτομέρεια Σας προεξέθεσα Αξιότιμη κυρία Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και μέλη του ΔΣ της ΑΕ ( ΣΤΑ.ΣΥ.), δίχως καμία αμφιβολία αποδεικνύεται , ότι το ΔΣ και η Διευθύντρια της ΔΟ Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ με την απόφασή τους να δεκαπλασιάσουν το αρχικό πρόστιμο , όπως αποφάσισαν παραβίασαν δεινότατα την αρχή της νομιμότητας δι ΄ ό και θα πρέπει το Υμέτερο Συμβούλιο Σας να κάνει καθ΄ ολοκληρίαν δεκτό τον παρόντα λόγο της ένστασής μου και καταγγελίας και να εξαφανίσει , άλλως να ακυρώσει την προσβαλλόμενη απόφαση από εμένα απόφαση του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ και της Διευθύντριας της ΔΟ Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και να διατάξει , όλα ΄ όσα ζητώ στο αιτητικό της παρούσας μου.
Ζ. Παραβίαση με βάση την απόφαση του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ και της Διευθύντριας της ΔΟ Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ , τη διάταξη του άρθρου 1 τουαπό 20 Μαρτίου 1952 Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της από 4 Νοεμβρίου Συμβάσεως της Ρώμης  << Δια την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών>>.
Σύμφωνα με τα προκτιθέμενα έχουμε παραβίαση της διάταξης του άρθρου 1 του από 20 Μαρτίου 1952 Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της από 4 Νοεμβρίου Συμβάσεως της Ρώμης  << Δια την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών >>.
Κυρίες και Κύριοι κ. Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , , σε περίπτωση που δεν ακυρώσετε την προσβαλλόμενη με την παρούσα μου απόφαση του Υμετέρου Συμβουλίου Σας , όπως ζητώ με την παρούσα , θα παραβιάσει το Συμβούλιο σας τη διάταξη του άρθρου 1 του από 20 Μαρτίου 1952 Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της από 4 Νοεμβρίου Συμβάσεως της Ρώμης << Δια την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών >> , τα οποία – Πρωτόκολλο και Σύμβαση – εκυρώθησαν με το άρθρο πρώτο του Ν.Δ 53/54( ΦΕΚ Α΄256 ) και έχουν υπέρτερη των κοινών νόμων ισχύ , σύμφωνα με το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος μας.
Στα προστατευόμενα  δικαιώματά της διάταξης αυτής περιλαμβάνονται , σύμφωνα με την παγία Νομολογία του ΕΔΔΑ  και τα ενοχικά περιουσιακά δικαιώματα , ως εν προκειμένω και το δικαίωμα μας για ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ της προσβαλλόμενης απόφασης .
Η διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 1 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου της Ευρωπαικής Σύμβασης για την προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών ( ΕΣΔΑ ) , που κυρώθηκε ( μαζί με την Σύμβαση ) με τον Ν.Δ 57/1974 και έχει αυξημένη έναντι των κοινών νόμων ισχύ  ( άρθρο 28 παράγραφος 1 του Συντάγματος ) , ορίζεται  ότι << κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο δικαιούται σεβασμού της περιουσίας του .Κανένας δεν μπορεί να στερηθεί της περιουσίας του , ει μη μόνο  δια λόγους δημόσιας ωφέλειας και υπό τους προβλεπόμενους από τον νόμο και τις γενικές αρχές του διεθνούς δικαίου όρους >>.
Και φυσικά από την Νομολογία του Δικαστηρίου Σας ,  αλλά και του ΕΔΔΑ , αλλά και από τις διατάξεις του Κοινοτικού Δικαίου έχουν γίνει δεκτές και οι ακόλουθες παραδοχές α) στην έννοια της ιδιοκτησίας , που προστατεύεται από το άρθρο 1 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ , περιλαμβάνονται  , όχι μόνο τα εμπράγματα δικαιώματα << περιουσιακής φύσεως >> και << τα κεκτημένα Οικονομικά συμφέροντα>> .ίδετε Ολ ΑΠ 40/1998.
Η διάταξη αυτή της παρ. 1 του πρώτου προσθέτου πρωτοκόλλου της Ευρωπαικής
Σύμβασης για την προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών ( ΕΣΔΑ ) έχει χαρακτήρα ουσιαστικού δικαίου , ίδετε σχετικά ΟλΑΠ 40/1998, Δ 1999, 229 , γι ΄ αυτό και η παραβίαση της , σύμφωνα με τα προαναφερόμενα συνιστά λόγο αναίρεσης , σύμφωνα και με τη διάταξη του άρθρου 559 αρ. 1του ΚΠολΔ.
Με βάση όλα όσα με κάθε λεπτομέρεια Σας προεξέθεσα Αξιότιμη Κυρία Διευθύντρια της ΔΟ Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και μέλη του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ , δίχως καμία αμφιβολία αποδεικνύεται ότι το ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ. και η Διευθύντρια της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ , με την απόφασή τους να δεκαπλασιάσουν το αρχικό πρόστιμο , όπως αποφάσισαν παραβίασαν δεινότατα  την διάταξη του αρθρου 1  του από20 Μαρτίου 1952 Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της από 4 Νοεμβρίου Συμβάσεως της Ρώμης  << Δια την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών >>  δι ΄ ό και θα πρέπει η Επιτροπή Σας να κάνει καθ ΄ολοκληρίαν  δεκτό τον παρόντα λόγο της ένστασης μου και   να εξαφανίσει , άλλως να ακυρώσει την προσβαλλόμενη από εμένα απόφαση του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ και της Διευθύντριας της Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας Ρεθύμνου , και να αποφασίσει , όλα όσα ζητώ στο αιτητικό της παρούσας μου και στην ένστασή και καταγγελία μου.
Επειδή με βάση τη διάταξη του άρθρου 24 του ν. 2690/99  , κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας  , παρ.   2 << Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η κατά την προηγούμενη παράγραφο αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα ημέρες (30) , εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία >>.
Επειδή η Διοικητική Αρχή έχει την υποχρέωση έγγραφης και αιτιολογημένης απάντησης .
Επειδή με την παρούσα ,μου ζητάμε από Υμάς την ανάκληση , άλλως την ακύρωση , της προαναφερομένης  αποφάσεως του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ και της Διευθύντριας της Δ Ο Υ ΡΕΘΥΜΝΟΥ περί δεκαπλασιασμού του αρχικού προστίμου , και την καθ ολοκληρίαν ικανοποιήσεως του αιτήματος μου , όπως αμέσως παραπάνω ενδελεχώς εξετέθη.
Επειδή η παρούσα απευθύνεται όπως φαίνεται και στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ όπως επιληφθεί του θέματος .
Επειδή υφίσταται άμεσος και κατεπείγον κίνδυνος για τα δικαιώματα μου, και ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗ , εμού και των Μελών της οικογενείας μου και των δύο ανηλίκων τέκνων μου .
Επειδή είναι νόμιμο να ληφθούν άμεσα μέτρα για την ρύθμιση της δημιουργηθείσης καταστάσεως σε βάρος μου από την πλευρά σας ενώ παράλληλα θα εξοφλήσω το αρχικό πρόστιμο όπως σας ανέφερα παραπάνω .
Επειδή το παρόν μου είναι νόμιμο , βάσιμο και αληθινό .
 
                                      ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου .
 
                                                 Ζ     Η    Τ    Ω
Να γίνουν δεκτά  καθ΄ ολοκληρίαν η Καταγγελία μου και η Ένσταση μου ως νόμιμα , βάσιμα και αληθινά .
Να ανακληθεί , άλλως να κυρωθεί η απόφαση του ΔΣ της ΑΕ ΣΤΑ.ΣΥ και της Διευθύντριας της Δ Ο Υ Ρεθύμνου για τον δεκαπλασιασμό δύο προστίμων 2Χ84 =168  σε 2Χ840=1680 ΣΥΝ 64,84 και οι προσαυξήσεις, τόκοι κλπ έξοδα  αυτών με ημερομηνία βεβαίωσης 26-03-2014 , ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΞΟΔΑ ΤΟΚΟΥΣ.
Επειδή αντιμετωπίζω ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ.
                                                                      ΡΕΘΥΜΝΟ 24/06/2014
                                                                      Ο ενιστάμενος και καταγγέλλων
             
        
                                                                      ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΗΛ 6980226541
Συν/να : Αποδείξεις για την
Υπόθεση μου και στοιχεία
Της οικογενειακής και οικον.
Μου κατάστασης. Θα αποσταλεί
Με ταχυδρομείο φυσικός φάκελος
Στις επόμενες ημέρες θα το λαβετε.
Όλα τα παρακάτω θα σταλούν με αλληλογραφία φυσικό φάκελο την Δευτέρα
1.       Πράξη βεβαίωσης παράβασης και επιβολής προστίμου Νο 15792 σειρα 14
2.       Εισητήριο για όλα τα μέσα ΟΑΣΑ 1,40 Νο 245023
3.       Πράξη βεβαίωσης παράβασης  και επιβολής προστίμου Νο 1088 σειρά 67
4.       Εισητήριο μιας διαδρομής για Λεφορεία τρόλευ Τράμ 1,20 Νο 107564
5.       ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ – ΕΝΣΤΑΣΗ β111220  ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 18/12/2012 αριθμος προστίμου 67/1088
6.       Βεβαίωση Οικογενειακής Κατάστασης Ζαχαρία Κωνσταντάκη
7.       Μισθωτήριο Συμφωνητικό Κατοικίας Ζαχαρία Κωνσταντάκη
8.       Συντάξιμες Αποδοχές από 01-2014 έως 03-2014
9.       ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΦΟΡΙΑΣ ΕΤΟΥΣ 2012 που αφορά εισοδήματα του έτους 2011.
10.   Επιστολή με αριθμ πρωτ 2013/5220-1 με ημερομ 10-04-2013 της ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ της Διέυθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών .
11.   Αντίγραφο κατάθεσης ALPHA BANK με αρ λογ ΙΒΑΝ GR 3601 4011 0011 0002 3200 04892 ημερομηνία κατάθεσης 30-06-2014 και ποσό 17 ευρώ Α δόση.
 
  • Blog Archive